greole1 19 grudnia 2018 20:04
W Rzymie byłem w 2003 roku i nastał czas na ponowny wyjazd, zarezerwowane 2 noclegi w Rzymie, zaczynamy:
Start
30.11.2018 Piątek
Godzin13.00 przejazd Autobusem Follow me.
Szczecin - Berlin Schonefeld
Przyjazd godzina 15.30
Chek in bez kolejki i czekamy przy bramce.
18.30 Startujemy. Po zmianę zasad przewozu bagażu przez Rayan wykupiłem prioryty i wchodzimy na pokład z bagażem. W samolocie tylko kilka miejsc wolnych.
21.45 Lądowanie na Roma Ciampino . idziemy szybko na autobus do Roma Termini, chce zdążyć na autobus Terravision o 22.20.
Udało się zdążyliśmy czas przejazdu 40 minut.
Z dworca mamy 300m do hotelu Hotel Adrenia. Zostawiamy rzeczy w pokoju i idziemy zjeść kolację oczywiście musi być pizza.
Po kolacji idziemy spać. Rano jedziemy do Watykanu.
Po śniadaniu idziemy do kiosku na dworcu Roma Termini i za 1.50 euro kupuje bilet na 100 minut, krótkie poszukiwanie przystanku z którego dojeżdża autobus 40 i po 7 przystankach wysiadamy na Traspontina/Conciliazione i idziemy do bazyliki, trochę trzeba poczekać w kolejce do prześwietlenie plecaka i wchodzimy do Bazyliki. . .. . . . .
. Później idziemy połazić, na "powolne obchodzenie miasta" zaplanowałem 2 dni. .
. . . . . . . . . . . . . . . wszędzie dużo turystów.
Sobotę i Niedziele. W niedzielę jedziemy na Anioł Pański i do wieczora "powolne obchodzenie miasta"
O godzinie 23.30 mamy Flixbusa z przystanku Roma Tiburtina i jedziemy do Modeny. Na Tiburtina jesteśmy już ok godziny 20 i przy kawie, zmęczeni całodziennym chodzeniem czekamy na autobus. Zapraszam na kolejny odcinek.